6.30 – 7.45 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola: zabawy dowolne według zainteresowań dzieci (manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, integrujące grupę). |
7.45 – 8.15 |
Wspomaganie i koordynowanie rozwoju dziecka, praca z dzieckiem uzdolnionym – praca indywidualna lub w małych zespołach. |
8.15 – 8.30 |
Czynności porządkowe, zestaw ćwiczeń porannych, czynności higieniczne. |
8.30 – 9.00 |
I śniadanie. |
9.00 – 10.00 |
Zajęcia dydaktyczne. |
10.00 – 10.45 |
Zabawy dowolne lub z niewielkim udziałem nauczyciela, obserwacje; pobyt na świeżym powietrzu (spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym). |
10.45 – 11.00 |
Czynności porządkowe i higieniczne. |
11.00 – 11.20 |
II śniadanie. |
11.00 – 13.15 |
Leżakowanie w grupie dzieci najmłodszych. |
11.20 – 11.50 |
Wspomaganie i koordynowanie rozwoju dziecka, praca z dzieckiem uzdolnionym – praca indywidualna. |
11.50 – 13.15 |
Spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym. |
13.15 – 13.30 |
Czynności porządkowe i higieniczne. |
13.30 – 14.00 |
Obiad. |
14.00 – 14.30 |
Bajkoterapia, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne. |
14.30 – 15.30 |
Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze. |
15.30 – 17.00 |
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci; czynności porządkowe. |